Coast to Coast Race 2022

2022-03-27

Ο Σύλλογος δρομέων υγείας Ιεράπετρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ένα πολιτιστικό - τουριστικό δρώμενο μαζικού αθλητικού χαρακτήρα , όπως αρμόζει στις ιδέες και αρχές μας .

Στις 27 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 θα πραγματοποιηθεί το Coast to Coast Race.

Ένας άκρως αγωνιστικός Ημιμαραθώνιος που οι υψομετρικές αλλαγές του αγώνα τον κάνουν έναν από τους γρηγορότερους στην Κρήτη και στην Ελλάδα . Μία σίγουρα ταχύτατη αγωνιστική διαδρομή από τις ομορφότερες και πιο γραφικές στην πανέμορφη Ανατολική Κρήτη. Έχει εκκίνηση από το ιστορικό και πανέμορφο χωριό του Καβουσίου το οποίο βρίσκεται στην Βόρεια Κρήτη και ατενίζει το Βόρειο Κρητικό πέλαγος , διανύει το στενότερο σημείο της Κρήτης και με φόντο το κομβικό χωριό της Παχειάς Άμμου και το εκθαμβωτικό φαράγγι του Χα ,ανηφορίζει μέσα από γραφικά χωριά βόρεια της μαγικής και ταυτόχρονα νοτιότερης πόλης της Ελλάδος και της Ευρώπης την νύφη του λιβυκού πελάγους την Ιεράπετρα. Εκεί καταλήγει ο αγώνας αγγίζοντας πλέον το νότιο Κρητικό Πέλαγος (Λιβυκό πέλαγος) έχοντας ολοκληρώσει μια διαδρομή που ενώνει την βόρεια με την νότια ακτή της Ανατολικής Κρήτης !

Ημιμαραθώνιος Δρόμος (21.150.): Ώρα Εκκίνησης:9:30 π.μ.

Περιγραφή της Διαδρομής:

Η διαδρομή των 21.150μ έχει σημείο εκκίνησης την πλατεία του Καβουσίου με κατεύθυνση προς την Παχειά Άμμο , μετά από 5 χιλιόμετρα βλέπουμε μπροστά μας το Βόριο Κρητικό πέλαγος και το χωριό της Παχειας Άμμου . Στην κεντρική διασταύρωση στρίβουμε προς την Ιεράπετρα και ακολουθούμε τον κεντρικό δρόμο έχοντας στην αριστερή πλευρά τα επιβλητικά βουνά της Θρυπτής με το εντυπωσιακό φαράγγι του ΧΑ . Στο 11ο χιλιόμετρο αφήνουμε τον κεντρικό δρόμο και στρίβουμε προς το χωριό της Επισκοπής περνάμε μέσα από την Επισκοπή και κατευθυνόμαστε περνώντας από άλλη μια διασταύρωση προς το Κάτω Χωριό .Στο 14ο χιλιόμετρο ξαναβγαίνουμε στον κεντρικό δρόμο ακολουθώντας την πορεία προς την Ιεράπετρα . Αμέσως μετά το 18ο χιλιόμετρο στρίβουμε αριστερά και βγαίνουμε στον περιφερειακό δρόμο ( Ιωάννου Καποδίστρια ) ,στην συνέχεια φτάνοντας στην επαρχιακή οδό Ιεράπετρας -Σητείας κατευθυνόμαστε δεξιά και μετά από 250 μέτρα στρίβουμε αριστερά για να βγούμε στον παραλιακό πεζόδρομο της πόλης .Ακολουθώντας τον πεζόδρομο φτάνουμε στο <<Δελφίνι >> και στρίβουμε δεξιά βγαίνοντας στην κεντρική πλατειά , ακολουθώντας την Μιχαήλ Κοθρή τερματίζουμε στην πλατεία Μίνως . Θα υπάρχει ηλεκτρονική χρονομέτρηση και σταθμοί τροφοδοσίας στο 4ο ,8 ο 12ο , 16ο ,20ο χιλιόμετρο ενώ σε διάφορα σημεία θα υπάρχουν επόπτες αγώνος.

β) Δρόμος 5.100μ. Ώρα Εκκίνησης: 12:00 π.μ.

Η διαδρομή των 5.100μ έχει σημείο εκκίνησης την πλατεία Μίνως της Ιεράπετρας με κατεύθυνση προς την Μητρόπολη . Περνώντας από την Μητρόπολη κάνει στροφή και βγαίνει στον παραλιακό πεζόδρομο με κατεύθυνση το κάστρο. Στην συνέχεια μπαίνει μέσα στο λιμάνι και φτάνοντας στον φάρο κάνει αναστροφή , περνάει απ' το σημείο της ναυμαχίας, κατευθύνεται προς το τζαμί και διέρχεται μέσα στα στενά της παλιάς πόλης μπροστά από το ναό του Αγίου Σπυρίδωνα και του Πολιούχου της πόλης Αγίου Γεωργίου . Οι δρομείς θα κατευθυνθούν προς το νέο πεζόδρομο και συνεχίζουν κατά μήκος της πόλης παράλληλα στον παραλιακό,) τερματίζοντας στην πλατεία Μίνως της Ιεράπετρας . Θα υπάρχει ηλεκτρονική χρονομέτρηση και σταθμοί τροφοδοσίας στο 2,5ο . Η διαδρομή είναι χωρίς υψομετρική μεταβολή.

Οι εθελοντές θα έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στην διεξαγωγή του αγώνα.

Η διοργάνωση έχει σκοπό να αναδείξει τις ομορφιές της πόλης μας και των γύρω περιοχών!!

Ξενοδοχεία και επιχειρήσεις της πόλης μας θα κάνουν ειδικές τιμές για όλους τους αθλητές που θα θέλουν μείνουν στην Ιεράπετρα .

Η μεταφορά των αθλητών θα ξεκινήσει απο τον χώρο του  Μίνως  με το πρώτο λεωφορείο να φεύγει στις 7:30 και το τελευταίο   στις 8:30. Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν 10 ημέρες πριν τον Αγώνα .

Χρονοδιάγραμμα

Σάββατο 26/3/2022

16:00 - 20:00   Παραλαβή πακέτων αριθμών ( πλατεία Μίνως )

Κυριακή  27/3/2022

7:00 - 8:30       Παραλαβή πακέτων αριθμών (πλατεία Μίνως )

9¨¨¨:30                  Εκκίνηση Ημιμαραθώνιου ( Καβο΄ύσι)